LQT Golf Day 2024

Dear
Esteemed Golfer

The LQT Institute of Modern Entrepreneurs is pleased to announce and extend an invitation to participate in the LQT Golf Tournament 2024. With the aim of organizing a professional and friendly golf tournament, the LQT Golf Tournament 2024 is not only a place for esteemed golfers to demonstrate their skills, but also an opportunity for golfers to network and expand potential cooperation relationships.

We sincerely invite you to participate in this special event at Tan Son Nhat Golf Course, featuring international standards and exciting challenges awaiting. Your presence will be an honor for the event. We believe that with a friendly atmosphere and a healthy spirit of competition, the event will provide memorable experiences for you.

LQT Institute of Modern Entrepreneur offers a pioneering educational program designed to cultivate the next generation of entrepreneurs. It equips students not only with the traditional knowledge and skills typically taught in university curricula but also with specialized hard and soft skills, as well as start-up skills that cannot be found in textbooks.

Graduates of this program are envisioned as the future exceptional entrepreneurs and leaders of the economy.

About
LQT Institute of Modern Entrepreneur

Agenda

10:00

Check in (Photo & Doorgift)

11:30

Opening Ceremony
(Disseminate Game Rule)

12:00

Golf tournament (Stroke Play format)

17:00

Shower & get dressed

17:30

Networking & Wine Tasting

18:00

Gala dinner

20:00

The end

Contact information

Ms. Tran Khanh Nhi

Mr. Le Thanh Tung

Gửi
Quý Golfer

Viện Doanh nhân Đương đại LQT rất hân hạnh thông báo và gửi lời mời tham dự giải LQT Golf Tournament 2024. Với tiêu chí tổ chức một giải golf chuyên nghiệp và thân tình, LQT Golf Tournament 2024 không chỉ là nơi Quý Golfer khẳng định bản lĩnh, mà còn là dịp để Quý Golfer giao lưu và mở rộng mạng lưới quan hệ hợp tác tiềm năng.

Chúng tôi trân trọng kính mời Quý Golfer tham dự sự kiện đặc biệt này tại sân Golf Tân Sơn Nhất với đẳng cấp quốc tế và những thử thách hấp dẫn đang chờ đón. Sự tham dự của Quý Golfer sẽ là một vinh dự đối với sự kiện. Chúng tôi tin rằng, với không khí vui vẻ thân tình và tinh thần cạnh tranh lành mạnh, sự kiện sẽ mang lại những trải nghiệm đáng nhớ cho Quý Golfer.

Viện Doanh nhân Đương đại LQT mang đến một chương trình giáo dục tiên phong, nhằm nuôi dưỡng phát triển thế hệ doanh nhân tương lai. Chương trình này không chỉ trang bị cho sinh viên những kiến thức và kỹ năng truyền thống từ các giáo trình đại học, mà còn chú trọng đến các kỹ năng cứng, mềm sâu rộng và những bài học khởi nghiệp không thể tìm thấy trong sách vở.

Các bạn trẻ tốt nghiệp từ chương trình này được kỳ vọng sẽ rút ngắn thời gian khởi nghiệp và kế nghiệp để trở thành những doanh nhân và các nhà lãnh đạo xuất sắc trong tương lai.

Về chúng
tôi – Viện
Doanh nhân
Đương đại LQT

Thời gian
chương trình

10:00

Đón khách (Chụp hình &
nhận quà)

11:30

Khai mạc (Phổ biến
luật chơi)

12:00

Giải đấu bắt đầu
(thể thức Stroke Play)

17:00

Thay trang phục

17:30

Giao lưu và thưởng thức rượu vang

18:00

Đêm Gala

20:00

Kết thúc chương trình

Thông tin liên hệ

Ms. Tran Khanh Nhi

Mr. Le Thanh Tung

Trân trọng cảm ơn!